czwartek, 29 września, 2022
Biznes

Wizerunek kosmetyczki na instagramie?

Jesteś kosmetyczką, chcesz poprawić swój wizerunek i przyciągnąć klientów. Próbujesz sił na social mediach, ale nie wiesz, co publikować na Instagramie? Poniżej podpowiemy jak poprawić wizerunek kosmetyczki na instagramie.

Wizerunek na instagramie

Szukasz pomysłów na to, co możesz udostępnić na Instagramie swojego salonu i chcesz zacząć od wspaniałych zdjęć?

Chcę Ci pomóc i zainspirować Cię tym wpisem na blogu.

Zacznijmy od podstaw: piękne zdjęcia są niezbędne do budowania obserwowanych na Instagramie.

Stworzenie motywu wizualnego na Instagramie, w którym Twoje zdjęcia mają spójny i markowy styl, będzie miało ogromne znaczenie dla Twojej firmy:

  • Szybciej zwiększysz liczbę obserwujących, ponieważ ludzi przyciąga Twój profesjonalnie wyglądający kanał
  • Otrzymasz więcej polubień i komentarzy do swoich zdjęć
  • A także zwiększysz obecność swojej marki, gdy ludzie rozpoznają Twój styl zdjęć.

Krótko mówiąc, potrzebujesz pięknych zdjęć do swojego salonu. Najlepsze jest to, że absolutnie nie musisz być profesjonalnym fotografem i na pewno nie musisz spędzać godzin każdego dnia na robieniu zdjęć.

Oto 8 pomysłów, z których możesz zacząć korzystać już dziś, aby tworzyć piękne zdjęcia, które możesz udostępniać na Instagramie swojego salonu, dzięki czemu możesz stworzyć wspaniały kanał i znaleźć więcej klientów w mediach społecznościowych.

kosmetyczka podczas wykonywanych zabiegów powinna spełnić oczekiwania klientów co do własnego wyglądu, ważne są tutaj umiejętności personelu w gabinecie kosmetycznym

Zrozum swój styl zdjęć i motyw wizualny


Zanim zaczniesz budować piękny kanał na Instagramie, musisz zrozumieć, jaki jest Twój „motyw” lub estetyka.

Twoje zdjęcia nie powinny być przypadkowe. Wszystkie powinny mieć podobny klimat, który po połączeniu nadaje Twojemu kontu wyjątkowy i profesjonalny wygląd.

Powinieneś wybrać motyw na podstawie osobistych preferencji dotyczących stylu zdjęć, ale także marki biznesowej.

  • Jakie kolory marki chcesz reprezentować?
  • Czy chcesz używać filtrów? Które?
  • Jaki rodzaj „klimatu” ma mieć Twój ogólny kanał?

Ważne jest, aby najpierw pomyśleć o tych rzeczach, aby stworzyć idealny kanał dla swojej firmy.

Współpracuj z lokalnym fotografem i modelami

 
Współpracując z fotografem, możesz zrobić wiele ładnych zdjęć i używać ich przez kolejne miesiące.

Jeśli możesz współpracować z fotografem i lokalnym modelem/lub influencerem na Instagramie, Twoje zdjęcia będą wyglądały jeszcze bardziej profesjonalnie, a dodatkowo uzyskają jeszcze większy zasięg, gdy zostaną udostępnione przez fotografa i modelkę/influencera.

Tak, trzeba będzie za to zapłacić, ale może to być TAKA dobra inwestycja. Możesz wykorzystać zdjęcia na swojej stronie internetowej, w e-mailach i reklamach na Facebooku. To nie tylko Twój Instagram!

Moja rada dotycząca znalezienia dobrego fotografa w Twojej okolicy? Rozpocznij wyszukiwanie na samym Instagramie!

Możesz wyszukiwać hashtagi fotografów z nazwą Twojego miasta lub obszaru i znaleźć kogoś, kogo klimat i zdjęcia absolutnie kochasz.

Kilka rzeczy, o których należy pamiętać podczas pracy z fotografem:

  • Uzyskaj dobrą mieszankę zdjęć swojej lokalizacji, szczegółów wystroju salonu, członków zespołu, klientów, okolicy i nie tylko. Upewnij się, że istnieje duża różnorodność!
  • Rozmieść zdjęcia w swoim kanale. Nie publikuj ich wszystkich naraz, ale wyślij je, aby móc z nich korzystać przez wiele miesięcy po sesji zdjęciowej.
  • Wskazówka, której nauczyłem się z doświadczenia: jeśli robisz zdjęcia siebie i swojego zespołu, przynieś różne stroje, aby wszystkie zdjęcia nie wyglądały, jakby zostały zrobione tego samego dnia!
nie wiem czy zdjęcia podczas  wykonywania zabiegów to dobry pomysł (nie każdy musi to lubić), ale napewno dobrym rozwiązaniem salonów kosmetycznych jest pokazać jej wygląd po zabiegu. Nic taki nie promuje gabinet kosmetyczny jak portfolio, które robi pierwsze wrażenie.

Poproś klientów, aby oznaczyli Cię tagami na zdjęciach i udostępnili swoje zdjęcia


Treści generowane przez użytkowników to najlepsza treść!

Sprawienie, by klienci oznaczyli Twój salon na swoich zdjęciach, to potrójne ujęcie wielkości:

  • Pomaga to Twoim klientom nawiązać głębszy kontakt z Twoją firmą — nie płacą już tylko klientom, ale są adwokatami, którzy rozpowszechniają informacje!
  • Pomaga zwiększyć zasięg, dzieląc się marką z nowymi potencjalnymi klientami: znajomymi i obserwującymi klientów.
  • Wreszcie, możesz przegramować zdjęcia klientów, aby w autentyczny sposób promować swój salon na Instagramie.

Tylko pamiętaj, aby poprosić o pozwolenie na ponowne wykorzystanie zdjęć przed opublikowaniem – szybki komentarz lub prywatna wiadomość zwykle załatwiają sprawę!

Opublikuj zdjęcia zrobione przez Twoje ulubione marki produktów detalicznych


Czy Twój salon używa lub sprzedaje produkty kosmetyczne? Domyślam się, że prawdopodobnie tak!

Jeśli tak, zdjęcia bezpośrednio od marek kosmetycznych to doskonały sposób na uzyskanie profesjonalnych zdjęć, a jednocześnie promowanie sprzedaży produktów.

Rób zbliżenia tekstur, kolorów i szczegółów


Twój kanał na Instagramie jest jak dzieło sztuki, a każdy post buduje Twoją historię.

Jak szybko i łatwo sprawić, by Twoje zdjęcia wyglądały tak, jakby pochodziły z magazynu? Skup się na szczegółach!

Powiększaj tekstury włosów, różne kolory, detale w Twoim salonie (np. wazon z kwiatami), zbliżenia produktów itp.

Znajdź zdjęcia na Unsplash


Czasami po prostu nie możesz znaleźć idealnego zdjęcia w telefonie, a naprawdę chcesz czegoś pięknego i prostego, aby podzielić zdjęcia swoich klientów.

Co robisz?

Istnieją strony internetowe, które pomogą w OGROMNY sposób np. Unsplash, bezpłatna strona ze zdjęciami. Przeszukaj cokolwiek, a znajdziesz wiele bardzo uroczych zdjęć.

Wizerunek kosmetyczki na instagramie – podsumowanie


Robienie pięknych zdjęć jest bardzo ważną częścią powiększania liczby obserwujących na Instagramie, zaangażowania i ostatecznie listy klientów. Jeśli zrobisz to dobrze, twój gabinet kosmetyczny będzie popularny, a praca komsetyczki doceniona.

Kiedy możesz zaprezentować swoją pracę w najlepszym świetle, wyrazić wartości marki i zbudować motyw, robisz Instagram dobrze!

Mam nadzieję, że te pomysły na salonowe Instagramy zainspirują Cię do zabłyśnięcia w mediach społecznościowych i rozpoczęcia budowania imperium piękna!

Leave a Response