Biznes

Jak wybrać odpowiednią agencję Google Ads dla Twojej firmy?

Wybór właściwej agencji Google Ads to nie jest prosta sprawa. Profesjonalna agencja może wpłynąć na sukces Twojej kampanii reklamowej online, nieprofesjonalna natomiast będzie generować same koszty – bez zauważalnych rezultatów. Tym samym znalezienie takiej, która efektywnie zarządza budżetem, zrozumie Twoje cele biznesowe oraz odpowiednio dostosuje strategie do zmieniającego się rynku, to jak poszukiwanie igły w stogu siana. Z chęcią Ci to ułatwimy. Sprawdź nasze wskazówki, jak wybrać agencję Google Ads, która najlepiej odpowie na potrzeby Twojej firmy.

Jak wybrać agencję Google Ads? Twoja check lista!

Wybór agencji Google Ads spośród tysiąca dostępnych nie jest prostym zadaniem. Wymaga researchu, rygorystycznej oceny kwalifikacji oraz czasami dużych umiejętności interpersonalnych. Nie każdy dysponuje czasem i chęciami przeszkolenia się z zakresu wiedzy na temat ich pracy, dlatego poniżej znajdziesz listę – możesz ją wydrukować – najważniejszych aspektów do wzięcia pod uwagę przed zawiązaniem współpracy z agencją. Kolejność jest przypadkowa – wszystkie punkty są tak samo ważne!

  • ANALIZUJ UMOWĘ. Przed podjęciem współpracy dokładnie przeanalizuj umowę przedstawioną do podpisu przez agencję. Sprawdź, czy zawiera zapisy dotyczące zakresu usług, kosztów oraz warunków rozwiązania umowy. Zwróć baczną uwagę na to, aby nie było zbyt dużych praw przekazanych wyłącznie jednej ze stron. Z reguły wiąże się to z dużymi nadużyciami.
  • SPRAWDŹ CZĘSTOTLIWOŚĆ RAPORTOWANIA. Regularne raporty umożliwiają samodzielne monitorowanie postępów i efektywności Twojej kampanii. Brak informacji na ten temat powinien stanowić red-flag. Upewnij się, że agencja przekazuje w trakcie pracy szczegółowe raporty, które pozwolą Ci śledzić wyniki jej pracy i odpowiednio zareagować na zmieniające się warunki rynkowe.
  • POZNAJ REFERENCJE. Sprawdzenie referencji pozwoli Ci zrozumieć, jak agencja radziła sobie w przypadku innych klientów i jakie osiągnęła wyniki. Być może nawet znajdziesz wśród nich przedsiębiorcę o podobnym profilu działalności. Nie ufaj – weryfikuj. Jeśli znajdziesz w zasobach agencji nazwę firmy, z którą współpracowała, skontaktuj się z jej przedstawicielem i dopytaj o przebieg współpracy.

To nie wszystko – dlaczego to właśnie transparentność warto stawiać na #1 miejscu?

Podstawowym i najważniejszym kryterium wyboru jest nie tylko doświadczenie czy referencje – to kontakt z opiekunem oraz stała, szczera współpraca oparta na raportach. Przykładem otwartości jest agencja Google Ads – Redseo, która stawia na absolutną transparentność w swoich działaniach. Kwestia przejrzystości jest bowiem kluczowa – buduje zaufanie w oczach klientów i z reguły świadczy o wysokiej jakości oferowanych usług (agencja Google Ads cyklicznie raportująca dane prawdopodobnie wie, że wyniki zazwyczaj są w pełni satysfakcjonujące – nie inaczej jest z Redseo). 

To dalej nie wszystko. Agencje, które stawiają na otwartość w komunikacji, nie widzą problemu w dostosowywaniu strategii do zmieniających się potrzeb każdej firmy, co może przynieść dodatkowe korzyści finansowe i wizerunkowe. 

Jak zatem widzisz, dzięki dobrej komunikacji i transparentności, agencja Google Ads działa na Twoją korzyść i staje się partnerem, który wspiera rozwój Twojego biznesu.

koon
W przypadku artykułów sponsorowanych serwis koon.pl nie odpowiada za poprawność, kompletność ani jakość zamieszczonych informacji. Ewentualne szkody wynikające z ich użycia ponosi autor treści, do której prowadzi link, a nie właściciel strony.